Iana's Blog

iunie 26, 2010

Leapsa…

Filed under: Eu si...atat — iana @ 5:28 am

Leapsa primita de la Un nou sens :

1) Zi-mi ceva despre tine.Gen cum te cheama,cati ani ai? Iana,21 de ani

2)Ai porecle? Care? Ingeras,pentru ca am fata de nevinovata,inocenta

3) O melodie trista,una perfecta si 3 care iti plac mult.

Trista:  Toni Braxton-Unbreak my heart:

Perfecta:  Michael Bolton-When a man love a woman

Care imi place : A1-Like a rose

4) Ai animal de casa? Care? Da,2 papagali

5) Daca ai avea un serial Tv cum s-ar numi? nu mi-ar placea sa am un serial Tv,nu imi place sa fiu in centrul atentiei

6)Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa,fara Google! „Daca pierzi,invata din asta”

7)Desenul animat preferat din copilarie. Tom & Jerry

8)Iti place inghetata? Da,foarte mult…mai ales de caramel

9)Ce alt nume ti-ar placea sa ai,daca ai avea altul ? Karina

10) Zi-mi un banc :

„Cand iti poarta ghinion o pisica neagra?
Cand esti un soarece.”

Blog la WordPress.com.