Iana's Blog

iunie 7, 2010

Leapsa…

Filed under: Eu si...atat — iana @ 9:27 am

Am primit aceasta leapsa…o pot prelua toti cei care doresc.

1.Cel mai de pret lucru(nematerial): ar fi mai multe dar aleg ceea ce cred ca lipseste in ziua de azi:OMENIA.

2.Cand sunt suparata: ma supar foarte rar si atunci din motive serioase,nu pentru orice lucru nesemnificativ

3.Cea mai frumoasa vacanta: fiecare vacanta la mare e frumoasa pentru ca pur si simplu ador marea,ma linisteste,ma relaxeaza.

4.Cand vreau sa ma relaxez:ascult muzica,in special melodii mai lente.

5.Cea mai fericita am fost: incerc sa gasesc motive de fericire in fiecare zi

6.Nu spun nu propunerii: de a merge intr-o calatorie 🙂

7.Ma feresc: de oamenii rautaciosi si mincinosi

8.Regret ca: regret toate lucrurile pe care as fi vrut sa le fac si nu le-am facut dintr-un motiv sau altul,pentru ca o sa ma intreb mereu ” ce-ar fi fost daca…”

9.Nu as renunta niciodata la : papagalii mei 🙂

10.Cei mai buni prieteni: eu.

11.Ma enervez cand: sunt mintita, prefer adevarul in orice situatie,fara exceptii.

Blog la WordPress.com.